tisdag 4 augusti 2009

jag vill inte tänka framåt men är lovrädd för att fastna här!!

Nu är jag extremt trött har inte orkat göra mig iordning för sängen ännu men snart ska jag ta till mig ork och gå och byta om, idag skulle jag och Emma egentligen åka och bada men icke!! det var för dåligt väder, det var ju varmt och så men det var molnigt, sedan så jobbade jag i några timmar as usual, Flummade mest runt med mina nya arbetskamrater. Jag och Emma var extremt trötta vi skrattade för fullt under någon timma tom när vi pratade med kunder. sköööön tjej!! I morgon ska jag jobba men först ska jag åka till barkaby outlet för att införskaffa mig lite nya kläder jag vill ha koftor skor och klänningar!!! Sen ska jag träffa Linn också klockan 3 åhhhh längtar skit länge sen jag träffade henne=) längtar!!!
Emma borde ringa snart!!

förretsen vilka av mina vänner är med på en liten tripp till åre i vinter, är sjukt suuuugen hör av dig den som e taggad!!!

Love/Elin

Inga kommentarer: