söndag 9 augusti 2009

Dy har inte långt kvar på jorden nu måste jag ta vara på varje sekund med dig!!

Jag måste verkligen ta vara på varje sekund jag har med dig nu, det här låter hur geeky som helst men min hund Todd som jag har växt upp med, har blivit gammal och grå och hans liv börjar lida mot sitt slut! Nu är han sjuuuk, sjuuuk på riktigt jag ber för att det ska bli bättre men denna gången vet jag inte om det kommer bli det! Det är helt sjuukt hur mycket glädje en sån liten skapelse kan ge en, Om man ger han kärlek får man kärlek tillbaka. Det spelar ingen roll vem man är eller hur man ser ut bara han får kärlek så får man det själv. Det är med tårar i ögonen jag skriver detta. Det är inte läge nu, du får inte förvinna nu!! Jag som har massa andra känslomässiga val som jag måste tänka på. Jag har aldrig insett hur mycket denna lilla hund har betytt för mig förns nu!! Nu när det börjar ta slut!!
Ta honom inte ifrån mig nu jag vet inte om jag klarar av det!

Love/Elin

Inga kommentarer: